vrijdag 4 januari 2013

ik heb hem!!!!!

Lang leve eindejaarpremies, sparen in een disney spaarpot,... Maar uiteindelijk heb ik hem, mijn nieuwe naaimachine. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad hoor om te beslissen welke ik ging kopen. En langs de andere kant ook weer niet. Sinds ik met die bernina 380 de workshop voor 'de poppen van Tante Hilde' volgde, wilde ik er zo een.
Maar ja, die was wel heel duur. Oke, opzoek naar een andere. Na wat gesurf op het internet kwam ik de singer 160 tegen. Leek me wel leuk. Maar toen ik hem in het echt zag, vond ik hem lomp en je kon er eigenlijk niet zo vreselijk veel mee.
Op naar de volgende. De een na de andere kwam ik tegen op het internet. De een al beter dan de andere, maar ook duurder dan de andere. Telkens opnieuw greep ik terug naar de Bernina 380.
En vandaag was het dan ook zo ver:



Hier staat hij al klaar en volledig uitgerust! Natuurlijk ook al getest, maar daar hoor je morgen meer van!

2 opmerkingen:

  1. Joepie jee, ik mag woensdag de 350 gaan afhalen, ik ben er zeker van dat je er veel plezier aan zal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh ja! ik ben er echt mega blij mee!! hopelijk jij ook met die van jou ;)

      Verwijderen